Saturday, August 15, 2009

小叮当出来好吗?

时间距离拉得越来越远。
曾经是多么的快乐,多么的欢心~
可是因为时间距离拉得远远,你我就因此都仿佛回到当初--互相不认熟。
拉呀拉呀,拉~

现在,我好想知道你还好吗?
有没有开心
有没有伤心
我是不是你第一个你会找来述说的朋友?

也对,时间给的好处就是我会长大。
哎~

好像问,小叮当存在吗?
好像用的自由门回到以前~
我,可以回到以前吗?
回到小六。
那里,我只知道吃,喝,玩,乐。

~
成长好痛苦!

我还是接受事实吧,少发白日梦~

3 comments:

et said...

y u want to go back to primary 6?? need upsr lar~~~ i want to go back to kindergarden..=.=
mama's stomach oso not bad la..~~

Mr. Zai said...

haha.. not say like that lar.. i'm just give example ma.. >.<
haih.. if really can, i rather don want come to this world.. haih.. why why why??
i know, i know, i know the reason why i'm here, but....
but sometimes really tired e.. haih..
why hor?? haih..

ops, u can on9 liao huh?? how u do that?? got laptop d??

et said...

no laptop oh.. i'm on9 at my college de pusat sumber lo.. no $$$ buy laptop arr.. u sponsor me.. k?